Verlofaanvragen

Het kan voorkomen dat u buiten de reguliere vrije dagen gebruik moet maken van een verlofaanvraag. Voor ieder verlof vragen wij een formulier in te vullen, te vinden via de knop hierboven. Op de tweede pagina van dit document, staan de redenen waarvoor de directeur toestemming kan geven. Wij vragen alle ouders en verzorgers om naar eigen verantwoordelijkheid en inzicht om te gaan met het aan te vragen verlof. Wij begrijpen dat er redenen kunnen zijn om gebruik te maken van de verlofregeling, maar als school moeten wij ons houden aan de regels van de leerplichtwet. We zullen dus ook aanvragen afkeuren wanneer deze niet voldoen aan de mogelijkheden voor verlof, maar ook goedkeuren wanneer de reden zwaarwegend is.

Via Social Schools, onder het gedeelte ´Administratie´, kunt u de verlofaanvraag indienen. Stuur ook het verlofaanvraagformulier mee, door het digitaal in te vullen, het bestand op te slaan en mee te sturen. Let goed op de voorwaarden voor het verlof die beschreven staan bij het formulier, zoals het meesturen van een werkgeversverklaring.